Post by evulychneehi on Mar 7, 2022 21:21:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Chef: Food Truck Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Chef: Food Truck Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset all hack ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Chef: Food Truck Game 2022 version ▞▞▞
Dette spillet begynner virkelig å irritere meg... etter å ha brukt all denne tiden på å få 100 edelstener slik at jeg kan spille i turneringen, startet jeg endelig spillet og skjermen var halvsvart så jeg kunne ikke engang se folks ordrer!! ! Da har disse annonsene problemer også z fortsett å fryse telefonen min og gjøre skjermen min svart... Det er et morsomt spill og akkurat som alle andre, men veldig irriterende ting kommer med det, for alt det syke, bare spill et nytt matlagingsspill med mindre frustrasjon.
Spillet avprettytes på nivå 80, så står det kommer snart. Fikk e-post om at det er 2-3 dager, og det var for 2 uker siden. Som legger ut et spill som ikke er komplett. Ville vært et flott spill fullført.
Veldig attraktivt, men for enkelt. Du trenger ikke å kontrollere retningen til hva du serverer eller hva du tildeler til hva. Alt du trenger å gjøre er å stikke i maten og den går automatisk dit den skal. Ikke en utfordring, og du bare Breeze gjennom nivåene.
Dead In Bermuda रणनीति kiz
Jeg absolutt elsker det! Det eneste problemet er at jeg sitter fast på nivå 60. Det lar meg ikke lukke nivået som jeg fullførte og bare fryser.Jeg prøvde å avinstallere, spille flere jobber og vil ikke lukke nivået. Vennligst fiks det! Oppdatering Problemet ble løst på kort tid! Takk for ditt fantastiske arbeid!
Ikke bruk penger på denne appen. Bestillingen går gjennom, kortet ditt belastes, men du får ingenting. Dette var min erfaring. Betalt kontant for ekstra spilletid for datteren min, fikk kvittering og ingenting annet.
Spillet er veldig vanedannende, utfordrende, men annonsene er bare for mye Noen ganger krasjer spillet etter at du har sett en annonse, som om det går tilbake til startsiden.
Flott spill, men de ser ut til å ha prettytet å legge til nye nivåer. Jeg ville gitt dem 5 stjerner hvis det ikke har gått måneder siden sist de la til nye nivåer. Når blir du ferdig?
Så langt så bra, ingen problemer får. Og det er gøy. Jeg begynte akkurat å spille, så vi får se
Likte spillet til jeg har nådd den asiatiske restouranten (Japan) og nå vil den ikke laste ned selv om det ikke er noe galt med internettforbindelsen min
Annonser fryser kontinuerlig, og du gjør ingenting for å fikse problemet.
Crazy Chef: Food Truck Game Arcade qpd
Bra, men når jeg spiller dette spillet føler jeg at det henger, så jeg liker det, men du må forbedre dette spillet i noen ting som henge, nivåer, åpning osv. Men jeg har gitt deg 4 stjerner fordi jeg liker dette spillet på en eller annen måte. Takk for at du ga oss denne typen spill. Takk.
Jeg vil gjerne gi fem stjerner for et flott spill, men nekter det fordi du prøver å presse for hardt med annonsene. Du kan bare bruke 5 sekunder før neste annonse. La aldri din grådighet overta det kundene dine liker. Vær ærlig og lojal mot deg selv og andre.. 3 stjerners
Vi bør ikke bekymre oss for tiden før de høyere nivåene. Bortsett fra det er det et morsomt spill. Vi burde få flere edelstener når vi får flere mynter også...
Først likte jeg dette spillet veldig godt. Så hver runde fortalte det meg at jeg ikke var rask nok. (Jeg var rask) fortsatte å prøve å få meg til å kjøpe edelstener. Jeg er ikke villig til å gjøre det, beklager! Jeg ønsket å gi den null stjerner, den ville ikke la meg.
Så...mange...annonser. Spill en runde...Annonse. Oppgrader en vare...Annonse. Gjør krav på belønning/gave...Annonse. Alt for mange og de varer 15 til 30 sekunder hver gang. Jeg ville ikke levd dette spillet og brukt penger på det, men jeg har ikke tålmodighet til å sitte gjennom annonse etter annonse som denne. Så skuffende.
Det starter bra, de gir flere hjelpemidler, men ved nivå 100 begynner spillet å ta disse tingene bort og prøver å tvinge deg til å kjøpe hjelpen som er nødvendig for å bestå nivåene. Nivåene blir umulige å pere uten hjelpen selv etter at du har tjent alle gjenstandene til nivået opp. Så er det den vanvittige mengden annonser du må se for å vinne dine opptjente premier. Selv etter å ha kjøpt appen ble annonsene værende, og de vil ikke gi refusjon.
Finnespill, men det koster for mange diamanter bare å få en booster 200 diamanter er latterlig når du bare vinner noen få diamanter per spill.
Jeg liker spillet mye, det eneste problemet er at før du i det hele tatt når poenget med å låse opp den tredje restauranten blir det så vanskelig at du ikke kan tjene nok diamanter til å betale for de ekstra kundene du trenger bare for å bestå et nivå. Antar å betale ekte penger for diamanter er målet..nei takk.
Siden vi får diamant ved å rydde nivå selv etter det, må vi betale for å åpne sparegrisen. I tillegg til at du mangler kunde er også den verste delen av spillet. Det er bra hvis jeg ikke er i stand til å betjene alle kunder til tross for at du ikke har nok kunder er det verste med dette spillet. Jeg liker andre ting i dette spillet, men disse punktene mangler poeng
Jeg nyter spillet, men jeg har nettopp lastet ned i dag og jeg vet ikke hvor mange ganger spillet har stengt for meg i løpet av de første 5 timene jeg har spilt. Jeg forstår annonsene, men hvorfor er det bokstavelig talt en annonse etter alt? Rett opp eller avinstaller. Endret min vurdering fra 3 til 1 stjerne. Neste dag stengte spillet i løpet av de første 30 minuttene, og nå har jeg uendelig godteri. Men det lar meg ikke bruke dem. Alt det står er boosts aktivert. AVINSTALLERER
Det verste maten som ikke dukker opp på spillet får meg til å miste livet, må fikses umiddelbart
avhengighetsskapende og morsom, enkel å gjøre samtidig som den er utfordrende på enkelte områder. Dette vil være mitt favorittmatspill nummer én fordi det virkelig gir deg en utfordring med flotte premier å jobbe mot hver eneste dag.
Umulig å komme seg videre etter lvl 68 uten å bruke me penger.
Morsomt og spennende. Jeg elsker dette spillet, og det har så mange nivåer at du jobber hardt bare slik at du kan komme deg til neste restaurant.
Jeg liker spillet, men nå når du spiller en stund fryser det, og du må prettyte å miste boostene, livene dine og starte nivået på nytt. Jeg håper dette blir fikset snart
Jeg elsker det, men jeg liker ikke annonsene. Det dukker stadig opp for mange annonser som irriterer meg . Jeg vil ikke at noen annonser skal fortsette å dukke opp for mye som det har gjort, så jeg prettytet å spille det av den grunn.
Presser for at du skal kjøpe ting altfor mye. Jeg har betalt for å fjerne annonser, men nå etter hvert nivå får jeg en annonse for spillet for 3 for 2 edelstener. Det er virkelig skremmende. Nivåene er veldig enkle, enkle, men kanskje de vil bli vanskeligere senere i spillet.
💕 Dette er det mest utfordrende og raske spillet jeg har spilt. Som restaurantarbeid.. men GØY!!!
Det er en pengegrav. De gjør det der noen nivåer du ikke engang kan pere med mindre du har diamanter for å få boostere, det koster en hel del tildeling i boostere å pere noen nivåer. Men du får bare en håndfull når du perer. Jeg er ferdig med dette spillet. Det er ikke gøy Kundene kommer ikke fort nok, noe som fører til at du går tom for tid, eller maten din tar for lang tid å tilberede med mindre du har boostere og diamanter for å øke hastigheten.
Denne appen er veldig fin, jeg bare elsker den mye, men jeg følte at hastigheten på den burde være litt langsommere fordi jeg ikke er i stand til å vinne de første nivåene bare enkelt, men veldig hyggelig, det er derfor jeg ga deg en 4-stjerners rangering
Jeg liker spillet. Det er et veldig fint spill, og i dette spillet må vi handle raskt. Men i den daglige oppgaven bruker jeg nesten 2000 på kjøkkenutstyr, men likevel ble antallet vist 0. Det er det eneste problemet jeg står overfor, ellers skulle jeg gi 5 stjerner til dette spillet.
Jeg har spilt dette spillet i et par år og elsket det, men nå er det nesten umulig å gå videre til nye restauranter uten kjøp. Vurderer å avinstallere og finne et nytt spill. Burde ikke være så vanskelig å avansere.
Hver gang jeg klikker for å se en annonse, krasjer den!!!!!!! Vennligst feilsøk!!! Jeg elsker spillet, vær så snill å fikse det. Takk. For å være mer spesifikk, hvis jeg vil legge til 10 sekunder på prettyten av et nivå og trykke på den blå "se"-knappen, blir skjermen svart, noen ganger beveger annonsen seg i sakte film, men forblir vanligvis svart, fryser nettbrettet mitt . Jeg må starte den på nytt og åpne spillet igjen. Vanligvis begynner spillet å henge etter at jeg har spilt et par nivåer, så krasjer det bare og fanen min sier "Crazy Chef svarer ikke".
Fantastisk spill, men videre på nivåene sliter jeg med å fullføre de tidsbestemte nivåene... krever derfor flere edelstener. Men jeg har ikke nok edelstener selv når jeg ser på videoer, så jeg befinner meg i en catch 22-situasjon
Jeg lastet ned dette spillet igjen etter noen år siden det hadde en oppdatering og så langt har det ikke gitt meg noen problemer....jeg elsker det....håper bare det forblir sånn....annonsene er irriterende, men jeg antar at hvis du virkelig vil spille, så plager det deg egentlig ikke .... vil gi deg beskjed hvis jeg har et problem igjen
Jeg kan ikke laste ned neste nivå, jeg åpner bare kyllingen og kan ikke åpne donet, det er derfor jeg gir bare 1 stjerne
Wayyyy til mange annonser!!!
mens jeg nyter spillet, og Dontmond annonsene, synes jeg det er kjipt at noen av de tidsbestemte nivåene er umulige å pere uten en boost..og så blir du tvunget til å se en 30 sek annonse for en "10 sek" belønning. Det er derfor jeg gir den 3 stjerner. Gjør i det minste de tidsinnstilte nivåene FAIR!! OPPDATERING: Jeg kommer til å avinstallere. Jeg er lei av at visse nivåer er uslåelige med mindre du bruker edelstenene dine som er MYEÅÅÅ for mange(67?) for å få 30 sekunder til! eller se en 30 sekunders annonse for bare 10 sekunders belønninger. Det er en rip-off!
Var flott til nå. Ta pengene dine da feil. Kan ikke engang fullføre et nivå uten at det går av eller fryser. Refusjon?
Dette spillet er bare fint i begynnelsen. Når du går til høyere nivåer, tvinger det deg til å bruke ekte penger. Og jo høyere nivå du har, jo mindre tid har du til å fullføre utfordringen. Jeg likte virkelig sideutfordringene, men du kan dessverre bare fullføre nivå én. Dette er veldig dårlig, og jeg har avinstallert spillet.
Startet så bra, men som alle matlagingsspill på et tidspunkt i den tredje restauranten blir det umulig å pere nivåer uten å betale. I andre typer spill gjør de i det minste nivåene vanskelige å pere når du ikke betaler, men ikke umulig. Men jeg må si et av de bedre spillene.
Selve spillet bra. Men hver gang en annonse vises, fryser den og deretter fryser telefonen min. Så når jeg endelig kan komme tilbake til telefonen min og jeg går tilbake til spillet, får jeg ikke myntene jeg har tjent. Det er for frustrerende for meg, så jeg skal installere denne appen.
Crazy Chef: поесть по-быстрому Аркады laha