Post by evulychneehi on Mar 7, 2022 21:15:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Tom Candy Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Tom Candy Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker poeng ▞▞▞
▞▞▞ Talking Tom Candy Run 2022 version ▞▞▞
Det er bedre...fordi det tar for lang tid å starte..
Jeg liker godteri, så jeg liker dette spillet
Jeg liker dette spillet med talking tom candy run, og det er så bra fordi det er så vakkert også, så jeg liker dette spillet for alltid og et jeg har ikke bare det for alltid jeg elsker det natt nå
1. me AD 2. utrolig søt 3. 3D er bedre 4. legg til flere karakterer 5. AD må for barn (nr. 18 ) 6. Ben blir Hulk er morsomme (bra jobbet!!!) 7. Angela er svart enke 8. Ingefær kan være spider man Det er alt
Det er et bra spill jeg låste opp hver karakter, men ett problem tom candy run er i fanen min nå også, men det har så annonser, vær så snill å fikse det så jeg gir fem✨
SOM DETTE SPILLET GJORDE MEG MÅLØS Jeg spiller faktisk alle outfit7-spillene og jeg fant dette som det beste jeg spilte faktisk alle de nyeste spillene, og dette er som det beste spillet etter min mening med Bts-verden, disse begge spillene er ikke noe galt i disse spill tusen takk
Talking Tom Candy Run Arkadne igre bla
Jeg spilte mange spill, men dette spillet er det beste i Google Play-butikken. Dette spillet har mange tegn å låse opp, og mens du samler cabdies er det for gøy. Min favorittkarakter Hank. Er for søt. Og hver karakter i dette spillet har mange spesielle krefter ... Jeg anbefaler alle folk å spille dette spillet .. Igjen vil jeg si dette best på Google Play Store ...........Takk ................................................
Dette spillet er fantastisk. Jeg liker det så godt. Men vi ønsker å forbedre det. Noe spesielt har lagt det til.😟☺☺😊
flink
Det er et bra spill.. Faktisk.. FANTASTISK!!! Tegnene ser søte ut og jeg elsker når enhjørning-tingen kom ut i gavene og det er bare FANTASTISK!!
toy p Nissehistorie toy story
Dette spillet er bra
Dette er moro mer tehen goo Rih
Jeg liker det, og det gir meg nostalgi som om det var så morsomt, men kan dere være så snill å endre hoppknappen til venstre side? Det er veldig vanskelig, men enkelt, men ærlig talt spiller jeg det ikke lenger, men nå har jeg lastet det ned og det er allerede 88?!
Farigh
Ja takk hvis sts5sds4
Tom og fortsett med dette produktet er ikke dagens tilfelle. Vi har vært en stund på å komme oss til Storbritannia. Kommentarene for din hjelp. Jeg vil ha det rette stedet for deg å tro at det nye året, og familie og venner og familie. Jeg har en god idé om å få se deg igjen for hele veien, jeg lurte på hva du ser frem til å se om noen uker. Jeg vil ha det rette stedet for deg pleier å kunne . Hvis du må være i stand til å tilby deg et bredt ...... ....... .
Jeg elsker godteri, men jeg skulle ønske det var tunneler som tom gold run
تعليم عن إجابات شافية
Dette spillet er virkelig fantastisk og kult spill
NOOB SPILL
Ag
FAIY
Det er et bra spill, men det var å vente på lasting jeg gir deg fem stjerner, last det raskt så .det er bra spill du laster så raskt jeg elsker dette spillet jeg elsker alt av outfit7-spill.
Dette er så fint spill, jeg liker det virkelig, ingen annonser, ikke noe problem, og dette er et perfekt spill
Real Bike Racing Versenyzés olc
Talking Tom Candy Run Arkadne igre bla
Hei rihik e-posten din, finn fremtiden, vennligst avprettyt abonnementet på fremtiden, vennligst avregistrer meg fra future of the future of India Today-gruppen for å tilby en flott helg og din familie og livsstil journal dem for å tilby online læring til unge deg og din familie og venner 🤣 🤣😜🤣🤣😜🤣🤣😜🤣🤣 ha en flott ferie helger og livsstil journal ☺️ den første som kommenterer denne enheten er ikke en hel me 😸😸😹 km 😃 😣 😣 😣 har den første tiden å tilby 😂😂 disyseminering det h
Jeg tror det blir interessant
Ja men vil gjerne app og bruke tiden min med deg og sørge for om dette bare oss og vil få
Ben Angela tom og ingefær
jeg hater alt på dette spillet fordi hver gang jeg laster ned jeg laster det ned på iPhone, men jeg sjekket inn seingene mine spilte det igjen, men det lot meg fortsatt ikke spille
Jeg elsker dette spillet fordi jeg kan samle noen diamanter og godteri, få noen nye karakterer og nye godteributikker og jeg kan åpne noen forskjellige kister. Jeg elsker alle Talking Tom-spillene.
Det er så kult med mye godteri. Derfor elsker jeg godteri. :v
Jeg liker godteri!
det er en ny versjon i å ta tom som er veldig bra
Talking Tom Candy Run Arcade rcx
Fantastisk spill
Jeg synes du bør legge til flere folk
Dette spillet er så interessant 😀 den som har laget dette spillet skal bare bli belønnet med en edel premie jeg har spilt i 2,5 år, men dette spillet hadde en godteributikk som fortalte snart for mange år med spilling. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor det kommer snart godteributikken kom Godt gjort med å lage dette spillet
Kan du legge til de gamle innstillingene Candy worlds??😭😢 Pllĺllllleeeeeeeaaaasse
Ååh🎈 Gratulerer med dagen! 🔥 🔥 🔥 📍 📍 📍 📍 📍 📍 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 🎂🍓🎂🍓🎂🍓🎂🍓 🍓🎂🍓🎂🍓🎂🍓🎂 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂
Vi liker godterier og bakgrunnsbilder og karakterene. Jeg liker superkraften til å .we like you tom candy rush. Woohoo ja.