Post by trichechchaumagree on Feb 11, 2022 19:59:18 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelig tokens ▞▞▞
▞▞▞ Candy Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Mevis av annonser og veldig sakte ellers kan være veldig bra, men jeg avinstallerer det
Ikke last ned dette spillet, for hvis du kommer til nivå 100 og noe vil de returnere deg til nivå 96 og all nøkkelen du bruker er bortkastet og møbler og dekorasjon er også bortkastet, men spillet er, men spillet er morsomt, takk kjære dere alle gjør ikke min klistremerker er fordi jeg kan legge inn notatet til det blir 500 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💬💬💬💬💬💬💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 💫💫💫🗯🗯💤💤💤💤💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💗💗💗💗💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💔💔💕💔💔💔💕💔💓💞💞💞💌💖. 💤💌💖💖💤💗d
Veldig moro! Elsket det! Annonser er ikke påtrengende.
Det morsomme spillet dekor vakkert jeg spiller finner ikke noe problem det er enkelt å spille
Jeg spiller spillet og det er veldig interessant. elsker dette spillet.
De første 3 dagene går det bra,,bt etter dette har det mange problemer,, noen ganger fungerer det automatisk, når jeg kjøper en vare,,,noen min senere har det ingen varer som jeg kjøper
Cooking City - Cooking Games Arkádové ttcz
Starter lett, men etter hvert som herskapshuset blir mer og mer fullført, legger de til flere sykluser av hvor mange nøkler du trenger for å få en liten gjenstand.. nå i 2 dager har jeg sjekket oppgaveboksen for å se hva som er neste, men det er ingen oppgaver skrevet.. er det prettyten på spillet???
Elsker dette spillet for mange annonser etter hvert nivå du gjør, og det er irriterende 🙄
Kan ikke gå videre etter 3420 nivå
Hvorfor prettytet du å gi tast å gjøre?? Er dette spillet over når du er ferdig med å dekorere innsiden av huset? Jeg vil ha svar, så hvis ja, avinstallerer jeg spillet
For et konsept! Skyt bobler og dekorer et hus. Vanedannende. Flott grafikk og spill.
Jeg har ventet i 2 måneder på en oppdatering.
Bubble Shooter Câu đố iims
For mange annonser
Når vil du oppdatere slik at jeg kan fortsette å spille
Jeg liker spillet, men det fortsetter å ta alle nøklene mine og ikke gi meg tingene mine, og da vil det ikke gi meg tingene jeg prøvde å finne ut av at jeg hadde så mange nøkler, og nå gjør jeg ikke dette veldig gal, så hvordan kan jeg få tilbake alle nøklene takk
L 3420 ER SISTE?
Det vart morsomt
Moro, men hater hvor mange nøkler du trenger for hver oppgave, jeg er klar til å avinstallere dette spillet
Jeg liker det, men det stoppet på et tidspunkt.. Vær så snill, jeg vil gjøre ferdig hjemmet, og en ting til hvis du kan legge til mer musikk mens du spiller
Det er virkelig fantastisk
Jeg har lært mange ting fra dette spillet og den andre siden for å hjelpe teamet av forskere på og den andre siden for å hjelpe teamet av forskere i øyeblikket av det samme dere ser like ut er dere for lenge siden da jeg gikk på en skole fest for å kle seg ut til en skolefest og dere er ikke det eneste som har vært i kontakt med frisparket som ble tildelt for noen år siden da jeg gikk på en skole og dere ligner hverandre er dere for lenge siden da jeg var i teamet av forskere fra samme
god
ADDICTED .. Jeg elsker dette spillet for mye
Oppgavene kommer ikke lenger opp, nå er det bare bobledelen som fungerer, hva er det?
Spillet er bra, men med bare én nøkkel tilgjengelig i hvert spill, blir spillet vanskeligere og vanskeligere. Så vi må spille flere spillnivåer for å kjøpe en vare. Det er frustrerende. Så øk antall nøkler ettersom nivåene stiger.pls oppdater spillet ASAP
Yaa.... Dette er et flott spill for voksne også. Jeg liker denne appen bare for å skyte boblene. I andre apper er det kamp 3 som er veldig vanskelig etter 5-10 nivåer .men her er det lett for meg å spille
Forvent at mange mynter for å nå nivåene
går tom for steder å pusse opp. når er oppdateringen takk
Jeg liker spillet 3/5 stjerner fordi det ikke vil laste inn flere oppgaver, men forteller meg at det er det. Også et annet problem spillet vil ikke la meg oppdatere heller
Jeg er ikke sikker, huset ser ferdig ut, men det viste meg ikke, så jeg fortsatte og nå er mengden av nøkler for liten til å leses, vet ikke hvor mange nøkler jeg trenger og til hva, så jeg tror det er fullført for meg, det er uferdig
افتضاحه مسخرس
ennå
Det er et bra spill, og akkurat som beskrevet i annonsene, jeg liker å spille det, men jeg gir bare 3 stjerner fordi det ikke vil tillate meg å betale for annonsefjerning. Det står stadig at transaksjonen kansellert når jeg vet at det ikke burde være det.
Bubble Shooter - Home Design Başsındırma pqaw
ingenting som avbildet, gåter ser ikke ut som de gjør i annonsen
Jeg har fullført nivået mitt. Etterpå vises ingen oppgave
Bra, men kan ikke høre på sanger mens du spiller spill 😡
Jeg begynte virkelig å like dette spillet. Nå kan jeg ikke gjøre noen oppgave fordi den har vært tom i flere dager nå. Hvis det fortsetter, må jeg slette det
Veldig vanedannende og hyggelig.
Det er et veldig fint spill. Men problemet er at dere har for mange annonser. Etter hvert spill jeg perer og vinner er det en og en til. Det blir irriterende etter en stund, og det får meg til å føle at jeg sletter det.
Jeg likte at det gikk et stykke der hvor mye tid du må laste ned
Spillet er bra, men bare ett problem, jeg liker det ikke, bare én nøkkel er tilgjengelig i hvert spill, vennligst løs disse problemene 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
jeg vil gjerne kjøpe noe
Sønnen min spiller alltid