Post by trichechchaumagree on Feb 11, 2022 19:37:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Mechs ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Mechs IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange mynter ▞▞▞
▞▞▞ Super Mechs 2022 version ▞▞▞
Det er morsomt og veldig interaktivt, jeg elsker dette spillet, men jeg synes utviklerne burde ha flere halvpartsrabattsalg oftere og symbolske bonusprotaler
Jeg kan ikke oppgradere noen av delene mine, "BOST"-knappen har en feil, fiks det problemet og gi deg 5 ☆
Men dere bør legge til en knapp når dere taper en kamp, fordi dere må avprettyte spillet og bli med på nytt.
Jeg elsket dette spillet .... Men når du kommer til et punkt hvor du ikke kan gå opp i nivå eller gjøre flere ting, blir spillet kjedelig
Dette spillet er bare, 100% alltid UN FAIR! Jeg liker rang 13, og jeg kjemper mot 11s. Du bør av myter med som 1000 000 mynter, dette spillet fortjener ikke engang en stjerne, generelt moro, men bare vær så snill å gjøre det mer rettferdig. vanlig er bra, sjelden er bra, episk er middel, legendarisk op, myte super op og guddommelig er bare ikke tillatt,det er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Hvorfor dette spillet alltid kobles til serveren, vennligst vent... Han stopper ikke jeg tilbakestiller alltid dette spillet fordi han ikke åpner jeg venter en time, men kobler alltid til serveren hver gang jeg plerer navnet mitt jeg starter alltid på begynnelsen men WiFi-en min er sterkt og utmerket signal, men det fungerer ikke, jeg vil rangere denne 5 ★★★★★ når han jobber.
Det er ikke noe alternativ tilgjengelig, ellers gir jeg en halv stjerne til denne appen bare på grunn av god grafikk og god historie, men jeg vil ikke merke fulle stjerner fordi etter hver start krever det å koble til serveren, spillet må offline slik at vi kan forbedre karakteren vår evne til å kjempe i flerspillersonen. 2. punkt for hvert trinn spillet bremser ned og ber om å vente med å oppdatere det. Hvis appen din har noen kritiske problemer, løs den ellers kast den i søppel.
Vel, jeg spilte dette da jeg var grunnskole, jeg kan se endringene, men vi trenger en god oppdatering, fikse mengden boksårsaker og håndverksårsaker.
Spillet er bra har alltid vært, men jeg skulle ønske dere ville gå tilbake til det gamle oppsettet, gitt at de beste varene ikke var tilgjengelige gjennom butikken, men de trenger ikke å være det, kanskje ha en eventbutikk der du kan kjøpe legender en gang i uken, kanskje for 200 tokens eller 1 000 000 mynter. Det er veldig frustrerende, med metaen du har startet, og de lave fallratene til, vel noe, blir du i utgangspunktet stoppet i flerspiller. Flott spill elsker det i hjel i dag. Kunne vært bedre.
Mer lønn for å vinne enn de fleste spill, dette spillet fokuserer på å bruke penger for å få et spesifikt nivå av gjenstander (legendarisk). Jeg pleier å bruke en liten sum penger for å støtte utviklere, men dette spillet er bare for mye. de vil heller tjene $100 fra 5 personer i stedet for $10 fra 1000 personer. spøk er på dem, regne ut. kjøp en kalkulator hvis du ikke kan gjøre enkel regning.
Dette spillet har alltid vært et fantastisk spill siden jeg spilte i 2016. men siden hele Adobe Flash-hendelsen har de fleste inkludert meg lastet ned appen. samme opplevelse, men det er bare én ting som gjør spillet så mye verre. spillet feiler eller krasjer på DET VERSTE TIDSPUNKT når jeg spiller online, i ferd med å slå en motstander? *supermechs har prettytet å svare* . i ferd med å få en kiste med legendariske gjenstander? brak. Det skjer aldri på andre apper, og det ødelegger bare spillopplevelsen
Det er ikke pay to win du kan spille og komme til den beste ranken på 4 dager
Hvorfor dette er min rate fordi mens jeg spiller og nettbrettet mitt er veldig lavt batteri, starter jeg det på nytt, og så starter jeg på 98%, ser jeg en ny spiller på mine to øyne igjen! Jeg er nivå 32 og kom tilbake på ny spiller jeg har en legendarisk hevner for å gjøre den mytisk jeg har 2 legendariske du gjetter hva jeg FJERNER DET!!!😠😡😠 fordi den tilbake jeg har én konto ble en TO!!!😲😠 😲!!!
Jeg liker rett og slett dette spillet. Det får deg ikke til å se annonser hvert 2. sekund, og det ser ganske kult ut. For å bekrefte at jeg ikke er en bot, kan du se meg i spillet som Cyborg Death!
Fantastisk opplevelse godt spill. Bør gi den en 2022-oppgradering jeg mener hvorfor ikke??? TENK PÅ IIT!?. Takk folkens Fortsett med det gode arbeidet..!! ;B-D
Det var et bra spill, men når vi spiller online var jeg bare en nybegynner på den tiden, og jeg må utfordre en veldig sterk mekanisme. Dette er urettferdig, la nybegynneren utfordre med biggner og proffene med proffene
Token/lootbox-belønninger spesielt på prestasjoner og nivåmilepæler er ynkelig å lage sjeldnere gjenstander er svært ubrukelige på grunn av fryktelige priser. Balanse matchmaking + bedre belønninger generelt
Jeg har ikke satt mange som rater 1 stjerne på dette spillet
Jeg pleide å elske dette spillet og spilte det alltid online (www) når jeg var på ferie til besteforeldre, men nå tar det bare for lang tid før jeg har laget en ny konto og bare kjedelig
det var et bra spill, men vekten min er for tung, så jeg kan ikke spille flere nivåer
Dette fordømte spillet TVINGER deg til å se på tillegg gratis! Selv når du bare prøver å starte et nytt stadium. Og for å gjøre ting verre... Tilleggene er laget på en slik måte at du IKKE KAN VELGE Å IKKE SE, siden du prøver å trykke "tilbake" på telefonen din åpner siden for tillegg automatisk og tilføyelsen vil fortsatt rulle til den er ferdig . Et veldig ubehagelig trekk etter min oppriktige mening.
Dette spillet er bra, men ett problem, det er sinnsykt motstandere, det er derfor jeg gir 2 stjerner, vær så snill å fikse det og ker gjør dem bedre
Dette awsome jeg liker det, men det er vanskelig også, men jeg elsker det, men det ville vært awsome om det var flere enkle å få tokens
Spillets store. Det er bare dette nye "gullsystemet" Jeg hadde millioner av kontanter på PC-kontoen min, men nå med dette gullsystemet ble det brakt ned til hundrevis. Ta tilbake det gamle valutasystemet, Utviklere.
Måtte starte en ny konto etter år med fremgang og deretter spilt gjennom opplæringen og 2 oppdrag med kampanje, så feilet spillet å slette alle elementer jeg hadde, og nå kan jeg ikke gjøre noe annet enn base og åpne ker
Eroe Difesa Re Strategia mapc
Etter andre gang jeg åpner spillet fryser det på den grå skjermen som sier super mechs
Dette spillet er utrolig fantastisk. Bortsett fra oppdateringen for å betale for å vinne, er den fortsatt interessant enn noen andre spill jeg noen gang har spilt i mitt liv. Flott jobb utviklere! ❤️
Bra spill. Men ett problem. Hvorfor blir jeg avstengt når jeg fikk 250 varme og jeg har 270. Dette er urettferdig
JEG ELSKER DETTE. Den eneste grunnen til at det er 3 stjerner er fordi DE FJERNET SØLVESKER!!! Jeg er veldig sent ute, men jeg kunne ikke gidder å gjøre det før, og nå er det veldig viktig siden jeg oppgraderer alle eposene og legendariene mine til mytiske, men jeg brukte alle elementene til å oppgradere alt til episke og legendariske, så jeg har ingenting igjen!!!! KRISIS⚠️!!! Vennligst legg dem tilbake, så kommer jeg tilbake med en gang og endre denne anmeldelsen til 5 stjerner ✨ 🌟
du vet hva dette spillet var veldig bra på den svarte telefonen jeg har, men på den hvite telefonen av en eller annen grunn når jeg begynner å spille det, hadde jeg ingen mekanisme selv når jeg startet telefonen på nytt, så fungerer det ikke, så jeg ga 50% på dette spill.
Jeg liker spillet, koser meg og er moro, men noen ganger vises de fullstendige annonsene, det er irriterende å gjøre spilllag og tung belastning noen steder.
Hvorfor i helvete er det så mange annonser!! Spillet er fantastisk, men kan du fjerne annonsene etter kamp, for bare etter 1 eller 2 kamper er det to irriterende annonser som dukker opp på skjermen. Vennligst gjør det🙏
Tidskaster av verste sort. Du må enten betale ekte penger (LOL) eller se tusenvis av annonser for å komme videre. Så, etter MÅNEDER med daglig aktivitet, vil du bli låst ute av kontoen din og miste ALL fremgang. NULL KUNDESERVICE. Gå videre, finn noe annet som ikke vil kaste bort tiden din.
Jeg kan ikke spille spillet, jeg sitter på alle måter fast i lasteskjermen når jeg starter spillet. Jeg synes at dette ikke er tilfredsstillende for et så fantastisk spill, og det står at jeg er logget på, men jeg kan ikke spille det i det hele tatt, og jeg elsker spillet jeg begynte å spille for 2 1/2 år siden og jeg hadde dea sint ting og leser kommentarene jeg er redd for at alle tingene mine er borte, så vær så snill å fikse spillet, jeg vil ikke avinstallere det, men hvis mulig kan du gi en gratis kiste til alle spillerne som har mistet ting som vil stoppe hatet
jeg begynner å bli irriterende av fiendens skade. De gjorde sinnsykt skade på meg og helse. Jeg prøver så godt jeg kan, drep dem, men jeg blir alltid ødelagt og irritert, jeg sitter fast på siste biome eller nivåer, jeg kan ikke nå mer helse og skade, de vokser alltid lite + Hp så jeg avprettyte dette spillet
Ikke et dårlig spill, jeg vil anbefale. Det er en liten P2W-mekanikk, men hvis du legger ned tid og krefter (sammen med å bruke hjernen din til å legge strategier) blir spillet ganske morsomt og underholdende med strategiene og forskjellige våpentyper.
det er et bra spill. Men jeg hadde dronen min utstyrt og halvveis i en kamp forsvant dronen min, så jeg døde
Online matchmaking må oppdateres siden det med vilje føles som om jeg blir satt i kamper jeg ikke kan vinne. Du har det bedre med å spille kampanjen siden du faktisk kan vinne de fleste kampene dine.
Det er et morsomt spill. Men det store problemet er at enhver internettfeil (som en bytte fra wifi-tilkobling til mobiltilkobling) ødelegger kampen du er i, og den kampen teller som et tap. Spillet skal være i stand til å gjenopprette fra en internett-hipping.
Etter å ha utført opplæringen fortsetter spillet å si "koble til server, vennligst vent" mens jeg har 24/7 nett i huset mitt. Så kan du fikse det? For hvis du kan fikse det, vær så snill å fikse det.
Jeg liker virkelig ikke dette spillet lenger. 2 grunner først til at jeg ikke kan gå tilbake til min gamle konto når jeg skriver inn pordet mitt og brukernavnet idk hvorfor. jeg gjorde det riktig. og jeg slo spillet, så det er kjipt, jeg mistet all fremgang. Og den andre grunnen til at jeg ikke liker dette spillet er fordi det fryser hver gang jeg starter på nytt og kommer til det tredje nivået. Så jeg kan ikke engang spille spillet lenger. også oppdateringen gjorde alt annerledes, jeg savner den gamle versjonen.
genialt spill. Helix jump-annonsen er imidlertid irriterende, når den er ferdig gir den meg et vent-innlastingsikon og ingen bonusbelønninger. den eneste måten jeg kan komme ut av det på er å lukke appen.